Cumu operare a macchina di marcatura laser à bassa temperatura

Se a macchina di marcatura laser hè operata in l'invernu fretu, deve esse pigliatu alcune precauzioni per assicurà chì l'equipaggiu di marcatura laser hè normale è l'ambiente di travagliu risponde à i requisiti prima di l'operazione di marcatura pò esse realizatu.

Questi articuli si riferiscenu ancu à u mantenimentu di a macchina di marcatura laser.

operare

1. Prima di accende l'alimentu acustu-otticu di a macchina di marcatura laser, verificate chì ci hè abbastanza acqua pura in u sistema di circulazione di rinfrescante d'acqua, è accende prima, altrimente i dispusitivi acustu-otticu seranu facilmente danni.Operate secondu a sequenza curretta di partenza di a macchina di marcatura.

2. Per ùn dannà a parti di lente di vibrazione di precisione, l'alimentazione esterna deve esse bè cunnessa è prutetta.

3. Fate un bonu travagliu di prevenzione di polvera.Ùn mette micca a macchina di marcatura laser in lochi polveri.S'ellu hè contaminatu, pulizziari in u tempu.

4. U locu induve a macchina di marcatura hè operata deve avè un certu spaziu è esse tenutu puliti.

5. Se a macchina di marcatura falla durante l'usu, ùn disassemble micca senza l'autorizazione, è cuntattate u fabricatore di a marcatura per organizà a riparazione o a riparazione di porta à porta.

6. Cuntrolla a temperatura di l'acqua circulante.U valore mediu di a temperatura circulante hè stabilitu à 25 gradi è 28 gradi.Se a temperatura hè più altu ch'è sta temperatura, l'acqua di bassa temperatura deve esse rimpiazzata in u tempu.

7. Assicurà chì l'urdinatore liata à a macchina di marcatura ùn pare micca virus, è verificate è tumbà u virus ogni ghjornu.

8. Fate un bonu travagliu di waterproofing a macchina di marcatura.

9. U persunale di u funziunamentu deve esse sottumessi a furmazione prufessiunale, è ùn ricunnosce micca chì pruvucarà danni da l'omu à a macchina di marcatura.

operare-2


Tempu di post: 23-novembre-2021