Vantaghji di Fibre Laser

Fibre laser hà e caratteristiche di picculu vulume, bassu cunsumu d'energia, longa vita, alta stabilità, senza mantenimentu, multibanda, prutezzione ambientale verde, etc. hà vintu l'affirmazioni di parechji laser.
fonte laser di fibra
insiders di l'industria per a so qualità di fasciu superiore, prestazione stabile è efficienza di cunversione fotoelettrica ultra-alta.
 
U laser in fibra stabilisce un novu standard per l'industria di trasfurmazioni laser cù a so affidabilità ultra-alta, una qualità di fasciu eccellente è un costu operativu bassu.

Hà longu guadagnu mediu, alta efficienza di accoppiamentu, bona dissipazione di calore, struttura simplice è compatta, usu flessibile è cunvene, bona qualità di fasciu laser di output è larga gamma di lunghezze d'onda di output.

Macchina di marcatura laser di fibra
1. Laser fibre high putenza sò tutti fibre clad doppia.Quandu a luce di a pompa tocca u cladding, l'energia hè assorbita è poi parzialmente cunvertita in laser.Dunque, u materiale di cladding è a struttura anu a

grande influenza nantu à i laser di fibra.Attualmente, diverse forme di fibre sò state sviluppate in parechji paesi, cumprese tondi, D-shaped, rettangulari, cavità inestabile, quincunx, quadru, filu pianu, etc.

 
2. Senza cooler thermoelectric, stu tipu di diode multimode di grande putenza larga pò travaglià à una temperatura assai alta cù un cooling simple d'aria è low cost.

 
3. A fibra di cladding attiva in u laser di fibra d'alta putenza hè dopata cù elementi di terra rara ER / Yb è hà una regione di absorption otticu larga è piatta.Dunque, u diodu di a pompa ùn hà micca bisognu di ogni tipu

Dispositiu di stabilizazione di a lunghezza d'onda.

 
4. Alta efficienza.A lumera di a pompa passa per u core di fibra monomodale parechje volte, cusì u so usu hè altu.

 
5. High reliability.A pompa laterale hè direttamente saldata è accumpagnata da fibra ramificata.Da una banda, ùn ci hè micca bisognu di elementi ottichi;da l 'altra banda, si pò evitari dannà a faccia fini di u

fibra;da l 'altra banda, hè facile à migliurà l' efficienza iniezione di a surgente pump.Nuvellu modu di pompa laterale di tippu centipede: ci sò parechje rami di fibra da i dui lati di a fibra, chì sò direttamente fusi.

cù a fibra di coda LD, una sola pompa da diversi punti pò evità l'effettu non lineare è u deterioramentu di u modu causatu da un puntu unicu di laser intensu.

 
Diversi transistori LD d'alta putenza sò usati invece di l'array integratu LD cum'è fonte di pompa, un modu per migliurà a fonte di luce,

 
Siconda, hè faciule per a dissipazione di calore di a fonte di a pompa per migliurà a vita di serviziu,

Terzu, hè favurevule à mantenimentu è rimpiazzamentu.

 
Utilizendu LD cù una larga superficia di emissione di luce cum'è fonte di pompa pò riduce assai a densità di energia luminosa di u puntu di emissione di luce LD è migliurà a so vita di serviziu, chì pò generalmente ghjunghje sin'à 100.000 ore.

DS2


Tempu di post: 18-ghjugnu-2021