Fattori influenzanti di a precisione di taglio laser

A precisione di taglio hè u primu elementu per ghjudicà a qualità di una macchina di taglio laser.Lasciami spiegà à voi i quattru fatturi principali chì affettanu a precisione di taglio di e macchine di taglio laser:
1.Laser aggregation size of the generator laser: Sè u puntu di luce hè assai chjuca dopu a cugliera, a precisione di taglio hè assai alta, è u distaccu dopu à taglio hè ancu assai chjucu.Mostra chì a precisione di a macchina di taglio laser hè assai alta, è a qualità hè assai alta.Ma u fasciu di luce emessu da u laser hè in forma di conu, cusì a slit cut out hè ancu in forma di cune.Sutta sta cundizione, u più grossu di u pezzu di travagliu, u più bassu hè a precisione, cusì più grande hè a slit.
nutizie (1)

2. A precisione di u worktable: Se a precisione di u worktable hè assai alta, a precisione di taglio serà ancu migliurata.Per quessa, a precisione di u worktable hè ancu un fattore assai impurtante per misurà a precisione di u generatore laser.
3. Spessore di u travagliu: Quandu u tagliu, u fasciu laser hè tapered downwards.À questu tempu, se u gruixu di u pezzu di u travagliu tagliatu hè assai grande, a precisione di u tagliu serà ridutta, è u spaziu di tagliu serà assai grande.
4. I materiali di taglio sò diffirenti: in i stessi circustanzi, a precisione di taglià l'acciaio inossidabile è l'aluminiu di taglio serà assai sfarente, a precisione di taglio di l'acciaio inox serà più altu, è a superficia di taglio serà più liscia.
nutizie (3)


Tempu di post: 22-mar-2021